Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287783 Ilmoita asiaton viesti
Etänäätä
Participant

Tahtoisin myös sanoa että exäni on perseestä, pedofiili ja pahoinpitelijä, ansaitsematta olevan rahan kiristäjä, ja että kaikki Ritvat Kuopiosta tulevat saamaan kahden vuoden vankeusrangaistuksen koska puhuivat minustani totuuksia keskustelupalstalla vaikka en ole julkkis!! Joku ihmisoikeus pitäisi olla!! Olen kirveslehdessä aika usein koska joko sammun pensaikkoon tai kysyn toimittelijoilta että kiinnostaako tulla kuvaamaan ihan mitä tahansa paskaa, mutta pohjimmiltani olen yksityisihminen ja sitä pitäisi kaikkien kunnioittaa!!!1!
Ensi torstaina julkaistaan artikkeli kauniin pikkusisareni KUNNIAKSI. Holy Jeesus otti hänet onneksi jo nyt luokseen. Minulla on täällä vielä tehtävää, Jumala säästi koska olen pätevin ja kaunein ja vaikutusvaltaisin koska kirveslehti hyppää seitsemän volttia joka kerta kun soitan. Saan näin jumalan sanaa eteenpäin. Ristini loistaa joka haastattelussa, etenkin feikkirakastumisjoulukuvissa, jolloin itseasiassa asuin tuetussa ensikodissa mutta mitä vttua se teille näädille kuuluu. En ole julkisuuden henkilö joten yksityisyyttäni tulisi kaikkien Pirjojen kunnioittaa ja kaikkien tuomareiden laittaa teidät lukkojen taakse. Itselläni on xx pahoinpitelytuomiota ja sen sellaista mutta jopa lääkäriNI uskoi että en voi mennä paikkaan jossa laitetaan ovet kiinni.
Onneksi Jumala MAKSAA MINULLE MONINKERTAISESTI!!