Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287784 Ilmoita asiaton viesti
Etänäätä
Participant

Ruotsisessa ei lasu sano ilmoituksen tehneitä henkilöitä nimeltä jos siihen ei ole annettu suostumusta. Vanhempien näkemään protokollaan kirjoitetaan xxx niissä kohtaa kun ilmoittaja on ulkopuolinen. Jos ilmoittaja on läheinen niin lasu yrittää saada suostumuksen julkistaa ilmoituksen tehneen nimen, koska läheisellä voi olla iso voima siinä että miten lastensuojeluun ilmoitettu vanhempi korjaa,  tai ei korjaa, tapansa.
Jos on kyse epäillystä rikoksesta lapsen oikeuksia kohtaan, niin se ilmoitetaan poliisille. Niissä protokolleissa ilmoittajan nimi näkyy.

Lasuista viis. Jos olisin Tunkki, niin olisin enemmän huolissani siitä mitä päätöksiä itse olen äitinä tehnyt. En olisi ehkä ensimmäisenä kiroamassa xx ihmisiä hedvekkiin ja/tai nostamassa itseäni Jumalan listalle siitä että mitä se on mulle velkaa. Se on niin nurinkurista ja oksettavaa että matamee syyttää lasuiömoitusten tekijöitä omasta äärimmäisen huonosta äitiydestään. Mikään, EI SITTEN NIIN MIKÄÄN, ole ikinä koskaan Johanna Tukiaisen oma vika.