Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287832 Ilmoita asiaton viesti

Vanhojen muistelua

”JÄIT KIINNI. (poistin nimen) PANIT SISKONI KANSSA KUN HÄN OLI 16-17 -VUOTIAS. KEHUT SILLÄ VIELÄKIN, KÄVIT MYÖS SADOISSA HUORISSA JA KEHUT KOKEMUKSILLASI VAIKKA SEKSIN OSTO SUOMESSA ON KRIMINALISOITU!

KUINKA KEHTAAT???? OLET SAIRAS!!!!!!! Nokian Research Centerin työntekijä Ruoholahdessa, (poistin nimen) käytti alaikäisiä naisia.

Seiska julkaisi törkeän jutun minusta, jossa minut leimattiin pahoinpitelijäksi ja pettäjäksi.

Asialla on paljon muitakin taustoja. Sellaisia joista kukaan ei tiedä mitään. (poistin nimen) on juottanut humalaan useita alaikäisiä naisia ja käyttänyt heitä seksuaalisesti hyväkseen. Meidän omassa kodissamme, silloin kun olin ulkomailla.

Pahinta oli oma siskoni Julia, joka teki tämän teon 8 vuotta ennenkuin rakastuin Miamissa juutalaiseen monimiljonääriin, jos olisin tiennyt tämän asian, olisi hankkinut Udin kanssa lapsen jonka hän halusi kanssani.

En halua olla tällä hetkellä väleissä vanhempieni, enkä myöskään Julian kanssa.

Olette varmaan iloisia Hymyn herjaavat näädät, mutta teistä ollaan tällä hetkellä tekemässä poliisille kunnianloukkaustutkintaa. Usean henkilöllisyyden tiedän jo nyt.

Julkisuuden henkilöä ei myöskään voi haukkua huoraksi, vaikka on julkkis, se ei oikeuta kunnianloukkaukseen ja herjaukseen.

Hymyn keskustelupalstalla minua on usein sanottu prostituoiduksi, ja se on tällä hetkellä poliiseilla tutkinnassa. Katsokaa Wikipediasta, mitä se tarkoittaa. En ole myynyt seksiä koskaan, olen vain tanssinut. Myös miehet, joiden kanssa olen olen ollut sängyssä, heitä on erittäin vähän.

Huorien ostaminen on laitonta tässä maassa, samoin alaikäisiin sekaantuminen. Siksi en pelkää tämän kirjeen kirjoittamista. Johanna”

Dolls Diary 30.9.2010

Postaajan kommentti: prostituution rangaistavuus kumottiin laista myynnin ja ostamisen suhteen 1937,  pois sulkien parittamisen, joka on laitonta.