Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

#296510 Ilmoita asiaton viesti

”En muista , että joku taho olisi kaivannut Tuksua.”

”Mä oon Suomen tunnetuin ja turhin julkkis, ja elämässäni tapahtuu niin paljon tapahtumia hienoja asioita, että maapallon pinnalla asuvat n. 7,5 miljardia ihmistä seuraavat minua jatkuvasti ympäri maailman. Kiinassakin varmaan kymmenet miljoonat ihmiset ovat ihailleet Tuksun lavakarismaa, kauneutta. luonnollisuutta, vaatimattomuutta ja pienen lapsen äitinä olemista.

Tässä on ihmetelty jo kolmatta vuotta. Ainut onnettomuus oli raskaus – Tuksuhan vietti pienen happeningin viiden tähden Scandic hotellissa Perpan kanssa. Olemme saaneet ihailla lapsiparan ja hänen jumalaisen kauniin äitinsä tapahtumia nyt viimeisen 1,5 vuoden aikana. Keneistä onnellisista mahtoi tulla lapsen varakkaita kummeja?

Tuksu voisi pitää pari sivuista blogia tunnetuissa ruotsalaisssa ja suomalaisissa korkeatasoisssa viikkolehdissä kuten ”Seven Days magazinessa”, Dagens Nyheterissä jnd. Tuksu on ollut kovana. Ensi vuoden puolella 7 days magazinea uhkaa uusia toimittaja, sillä Tuksu haluaa olla ja toimia tunnetuttujen ihmisten kanssa . Ei haittaa vaikka lapsi olisi sijoitettu sijasperheeseen. Tosin Tuksun kalenteri ja myös kellonajat liittyvät  siihen, että jokin tärkeä asia jää tekemättä. Mammalla ei ole rahanpainokonetta kotona. Tosin Tuksun kalenteri ja myös kellonajat liittyvät  siihen, että jokin tärkeä asia jää tekemättä. Mammalla ei ole rahanpainokonetta kotona. Välillä, selvänä hetkellä, Tuksu voisi yrittää kirjoittaa kuuluisaa vauva-blogiaan.Tuksuhan puhuu englantia ja ruotsia loistavasti, kuin syntyperäinen maan kansalainen. Hän voisi kirjoittaa Miamisen englanniksi tai riikinruotsalaisen tapaan.

Blogi menisi kuin kuumille kiville? JaTuksusta tulisi ennennäkemättömän suosittu ja kuuluisa. Suuret amerikkalaiset lehtitalot kilpailevat Tuksun blogeista?

Blogin nimi voisi olla vaikka: ”Kuinka julma ja ruotsalainen tunteeton yhteiskunta kaappasi Rakkaan Ile-vauvani! Lastani ette saa!” Uuden perheen täytyy olla rikkaita. muutana Mersu ja BMW tallissa,.

ryy