Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

#296759 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah79
Participant

Hm, mulla on vähän juuria pohjoisessa, joten toivon, että Tuksu ei pilaisi hyvää poronolihaa huonoilla kokkaustaidoillaan. Jos on pakko harjoitella, niin harjoittele jollain muulla lihalla tai painu johonkin kurssille opettelemaan kokkauksen perustaidot, sillä mä en ainakaan menis sanomaan sitä sivun tai parin takaista annosta erityisen herkullisen näköiseksi. Mutta Tuksun näkökin lienee niin huono, ettei se erota huonoa ruoka-annosta ja oksennusta enää toisistaan. Ja pahoittelut kanssanäädille mielikuvasta tai sen aiheuttamasta mielipahasta. Se ei ollut tarkoitus.

Ja tosiaan vielä sähläri kokille aka Tuksulle, sitä soijaa ei tarvi holvata kaikkialle, jos on jo laittanut suolaa. Ja sitä paitsi ei sitä suolaakaan tarvitse laittaa järjettömiä määriä ja ruuan makua voi parantaa mausteilla ja kaupasta löytynee laaja valikoima erilaisia mausteita, kuten yrttejä (itse suosin ainakin rosmariinia), pippureita ja chilejä, currya jne. Tosin jos on erittäin kova vahvojen mausteiden ystävä niin voi kokeilla jalapenoja tai jos hulluksi heittäytyy ja haluaa välttämäti suunsa ja sisuksensa käräyttää, niin Carolina Reaperia. Jälkimmäistä nautittaessa, muista pitää pari litraa maitoa käsillä, vesi nimittäin ei vie poltetta pois. Juu, ei oo kokemusta, mutta näin olen kuullut ja itse en ole vahvojen mausteiden ystävä, mut jokainen mättäköön omaan annokseensa mitä haluaa.