Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

#296776 Ilmoita asiaton viesti
mierda1
Participant

Kuvassa voi olla ruoka ja sisätila

xxxxx xxxxxxxx

Hieno on, mutta teitkö itse tämän? Sama kuva löytyy saltsomsocker.se sivuilta? 😳

Johanna Mia Tukiainen

Olenko sanonut jossain että tein itse tämän? Jaoin kuvia hienoista ideoista! ❤️🎄

🎄🤩🤩🤩😍😍😍🍨🧑‍🎄🎄 Ai ihanaa, opettelen leipomaan tulevan joulun kunniaksi: tässä ”Gingerbread-Cheese Cake”, ”Gingerbread cake” ja tuo viimeinen on ”Amaretto Chocklad tart” NAMS! Näyttää niin hyvältä! Isabelle’n kanssa leivotaan tottakai pipareita mutta opettelen tekee kakkuja myös! Oon alkanut kokkailemaan oikein olan takaa; eilen valmistin hunajamarinoitua ankkaa uunissa perunagrattinin kanssa, oli herkullista! 😋 Aiemmat suosikkini ovat olleet mm: Fetajuusto-lohi uunissa, kiinalainen kalapata, juusto-ananas piirakka (suussa sulavaa!) sekä opettelin valmistaa jopa uuni haukea sekä nyt alan talven kunniaksi tekee yhtä LEMPI ruokaani: ja se on 🫕 FONDUE! 😋😍🙏 Juustofondue on niin NAM!!!! Sekä lihafondue on huippu ruoka myös seurusteluun ja suuremmallekin porukalle kuin kahdelle! Kun asuin yksin koirieni kanssa Etu-Töölössä, niin tuli todella harvoin kokkailtua mitään.

3232

13 kommenttia

1 jako

Tykkää

Jaa

no, kyllähän 🐖 antoi ymmärtää, et leipasi itse 💩kätösin…