Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 275 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 275

#297340 Ilmoita asiaton viesti
NääsNäätä
Participant

Tuli vähän sellanen tyhmä olo, kun pilkkasin tuota tunkion sisustuksen armonlahjaa. Mietinpä vaan ,että ei tuksukaan viihtyis mun mustavalkoisessa kodissani. Makuja on niin monenlaisia, muuta punanen lanka tähän oli se ,että minä en kestäisi sellaista värien ja krääsän kirjoa. Kukin tavallaan.

Kiitos, tämä oli hieno oivallus – arvostan! Nimenomaan, makuja on monenlaisia, eivätkä kaikki suomalaisetkaan sisusta krääsättömästi ja niukkavärisesti. Katsokaa vaikka Suomen kaunein koti -kisan värikkäitä edustajia. Itse rakastan värejä, yhdistelen niitä niin että varmasti monelle iskisi migreeni, eikä pääni räjähdä edes Tuksun huoneesta.  Ja olisihan se nyt kumma jos ei Tuksun huone saisi näyttää Tuksulta. Keneltä sen sitten pitäisi näyttää? Keneltä oma kotisi näyttää (yleinen kysymys)?

Ruusutapetit eivät todellakaan ole mitään menneen maailman kaikuja tai lastenhuonekamaa, se selviää kun vähän kurkistaa sen oman sisustusmakunsa ulkopuolelle vaikkapa googlaamalla Granny chic.

Ja jos joku miettii että miten käy Isabellen pään tuossa värien ja kuosien ilotulituksessa, ei selvästikään ole elänyt lapsuuttaan 70-luvulla. 😀