Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 279

#303712 Ilmoita asiaton viesti
Tursas
Participant

Minä ihmettelen suuresti sitä, että voiko todella täysijärkinen ihminen olla noin avuton, mitä tämä tuhvelo on.
Ei omaa kotia, vain pieni huone äitinsä asunnossa vähäinen omaisuus jossakin varastossa odottamassa aikaa että joku hommaa ja maksaa isomman luukun ( turha toivo) se kauan odotettu lapsikin missä lie kun ei edes pysty täysipäiväinen äiti olemaan vaikka kehuu itse olevansa älyttömän hyvä äiti, kuvittelee olevansa kaunis ja ihailtu, mutta totuus on ihan jotakin muuta, elähtänyt pöhöttynyt tekoaineita täynnä oleva naikkonen joka kuvittelee olevansa niin haluttu kun ihmiset tuijottaa , no tuijottaisin minäkin moista kummajaista. Muokkaa itsensä tunnistamattomaksi ja kuvittelee näyttäväsä juurikin niiltä muokatuilta kuvilta.
Eukolla ei muita tuloja kun sosiaalietuudet ja nyt yrittää ressukka pyörittää nettikauppaa, mutta kuka ostaa sen pitämiä löyhkääviä vaatteita tai linttaan astuttuja kengänronttosia, sitten saattaa tilata itse halpiskamaa pikkuhinnalla kiinakaupoista ja  yrittää myydä aitoina 500% voitolla, ja voin sanoa ettei onnistu.
Kyllä se mammakin on vähän sekaisin kun loisen nurkkiinsa otti, kohta käy niin että mamma lentää omasta kodistaan ja käenpoika jää notkumaan kämppään ja tuhoaa sen alta aikayksikön ja mamma maksaa viulut.
Röyhkeä mikä röyhkeä.