Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 279

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 279 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 279

#303909 Ilmoita asiaton viesti

Vanha kuva

💖✨🎀 Ja sitten tämä! On se ”kauheaa” että minulla on koiria kuten miljoonilla muilla ihmisillä! Ajatelkaa nyt esim.tätäkin kuvaa, pieni chihuahua voi kärsiä jos naisella on pitkät kynnet! Tai, ihan mitä tahansa! Ehkä kupissa on liikaa ruokaa tai liian vähän! Meksikolainen rotu, miksi edes tuoda kylmiin pohjoismaihin! Kotonakin lämpötila voi olla liian kuuma tai liian kylmä! Voi kauheaa! 🤪 On sitten jännä kun täysin tuntemattomat ihmiset (suomalaiset, ketkä muutkaan…….🙄) sekaantuvat toisten elämään. Surullista että Lapinlahti lopetettiin, siinä maassa on ihan liikaa vihamielisiä ja katkeria avohoito potilaita, jotka kuormittaa ja häiritsee yhteiskuntia turhilla ilmoituksilla (btw ne ovat myös rikollisia.) Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, onko jollain Martinalla kani vai kissa ja monta lasta. Jokaisella on oma privaatti elämänsä. Ennenkuin Pohjois Korean malli tulee ”ilmoita heti naapurisi” mutta suomalaisethan on hyvin kunnostautuneita siinä. Mikä siinä mättää? Menikö oma elämä niin ohi ettâ viha on pakko purkaa johonkin. Jos OIKEASTI kiinnostaa esim.eläinsuojelu niin aloittakaa Kiinan koirien kidutus festivaaleista! Ja antakaa toisten elää rauhassa! Hartmannin kauhu galleria eli akuutti vastaanotto, sinne voi mennä purkaa pahaa oloa. Jatkan heidän puolesta rukoilemista jotka yrittävät minulle tai läheisilleni pahaa. Siunaan myös heitä kuten Jeesus käski 🙏 #chihuahuasofinstagram #chihuahua #bluechihuahua #mydog #tinydog #longhairstyles #longhair #staystrong #finnishwoman #feminine