Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 287

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 287 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 287

#316428 Ilmoita asiaton viesti

Siunattua äitienpäivää 8.5.2022 ❤️🙏🥰 Saan juhlia tänään toista kertaa äitienpäivää tyttäreni Isabelle’n kanssa 🙏 Olin ajatellut jo etten tule koskaan saamaan lapsia mutta Jumala antoi hänet minulle 41 vuotiaana. Minulla on itseasiassa kaksi lasta, ensimmäinen jota odotin noin 25 vuotiaana on taivaassa. Julia leikkii siellä hänen kanssaan, tiedän koska olen nähnyt siitä unia ja käynyt myös taivaassa pari kertaa. Sain kuitenkin vielä täällä eläessäni kauniin, terveen tyttären ❤️🙏 Kun Isabelle syntyi, hän sai profetian että ”hänellä tulee olemaan erittäin tärkeä osa elämässäni.” Rukoilkaa kaikkien lasten puolesta, elämme vaikeita aikoja. Isabelle Linda Evita (kolmas nimi tulee Julian mukaan) on elämäni rakkaus ja kallein aarteeni! ❤️ Jokaisesta lastens.ilmoituksesta olen tehnyt ja teen rikosilmoituksen jos sellainen tulee! Perättömien ilmoitusten tekeminen on rikollista! Raamattu kieltää myös jyrkästi kaikenlaisen pahuuden ja 10 Käskyssä on vakava käsky ”Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.” Elämäni on ollut hyvin rankkaa mutta lapseni on lahja ja tuo myös tarkoitusta 🙏 Blessed Mother’s Day today on the 8th of May as we celebrate it in my home country Finland and many other countries too, however here in Sweden the Mother’s Day is in the end of May. My precious daughter Isabelle is everything to me, she’s love of my life and my heart ❤️ Truly a gift from God, I didn’t even think to have a child anymore when I would be 41y old, even that I had been praying for a child for many years. #äitienpäivä2022 #äitienpäivä #hyväääitienpäivää #mothersday #motheranddaughter #mylove #mydaughter #äitijatytär #mindotter #iloveyou #jesusblessyou
15 min