Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 287

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 287 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 287

#316973 Ilmoita asiaton viesti
Psykonarsku
Participant

Mun mielestä vaan toi ”kannustus”, että Tuksu voisi muuttaa elämänsä, jos hän vain sitä haluaisi, ei ole pätkääkään realistista.” (Ilmaset verot)

No itse ajattelen että aina on toivoa kun on elämää… Pointti varmasti monella on että on kaikki mahdollista, vaikka käytännössä Tuksun kohdalla mahdollisuus on olematon… Se että mahdollisuuksia on, ei tarkoita että se olisi helppoa tai että se tapahtuisi. Varsinkin kun ei yritä.” (Tunkstunks)

Kyllä Tuksu elämänmuutokseen tarvitsisi todella vahvaa tukea ja ennen kaikkea motivaatiota… Ihmisiä ei voi väkisin auttaa.” (Korson barbi)

Täällä taas jo toiset ehti vastata mun puolesta, siksi lainaan valmista tekstiä, taas… Eli samaa mieltä Ilmaset verot kanssa, että epärealististahan muutosta tunkeron kohdalla on toitottaa, olisi se niin älyttömän vaativa prosessi. Mutta toisin kuin meillä tavan hamrailla punkeroilla, joilla laihdutusten tulisi tapahtua muun elämän ohessa ja itse joka kohdasta suunnitellen ja toteuttaen, tunkerolla olisi todellakin mahdollisuus (varmasti myös kauniiden maassa) erinomaiseen ammattiapuun. Mutta se ei tosiaan auta, jos ei omaa tiedostamista avun tarpeesta ja motivaatiota ja/tai yritystä muutokseen ole piiruakaan. Eli ehkä me täällä toitotamme ennen kaikkea jonkinlaisen oman tilan hoksaamisen näkymistä esim. some-päivityksissä. Jotakin pientä vinkkiä edes sivulauseen rivien välissä, että jonkinlaista uuden oivaltamista olisi tapahtunut kaoottisessa mielessä. Se saattaisi olla alkua jollekin todellisellekin, vaikka edes vähittäiselle muutokselle glamyyr-tähteen elämässä ja persoonassa. Mutta ei. Hyvin samoilla ajatuksilla jatkon suhteen supetblonlin kanssa:

Eiköhän tämä jatku kuten aina ennenkin. Uusi tukka ja kaikki on hyvin. Pari karismaattista mielikuvitusmiestä ja pussi muovikrääsää ostarilta uuteen kotiin ja taas mennään.