Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 290

#320915 Ilmoita asiaton viesti
Älykkö mopsi
Participant

Rahanreikiä minäNi mietin. Jussiksi pitäisi päästä hamraaseen. Alkuviikon halpalähtöjen menolippu Sto-Hki maksaa 63€, ke-to 71€ ja viikonlopun lähdöt yli satasen. Ilman hyttiä. Tosin tarvitaanhan saattaja joten laivalipun kerjääminen ei kai ole kyseessä. Mikäs muu sitten olisi äkillinen tarve? Viina? Ripset on räjähtäneet ja kynnet, myös? Viina?

Jos tuetussa penthuussissa saa syödä talon ”ravintolassa” niin tuksun saamat sos.tuet ei kulu ruokaan. Eli rahaa pitäisi riittää hyvin? Ellei kaikki ole maiskuteltu pirserioiden ja systemin antimiin. Vai onko Velli jättänyt viikkorahan maksamatta?

Samaa mieltä olen, että jätetään muksujen kommentointi jos ei ole hyvää sanottavaa. En kyllä ymmärrä kohua pääministerin peppystäkään, olen ehkä sitten ainoa ihminen koko hamraassa joka ei ole ko. kuvaa nähnyt. Kumminkin erilaisia peppyjä hölkkää vastaan tämän tästä, mitä hiton väliä tälläkään. Ihan sama hölkkääkö trikoissa vastaan marin vai naapurin pirkko. Peppy meillä kaikilla on, ja minäNikin trikoihin pukeudun vaikkei kenties pitäisi ja minun peppyssäni olisi laajemmin kuvattavaa mutta missä on paparazzit!!! Pyörtyneenä puskassa ???