Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 290

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 290 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 290

#320980 Ilmoita asiaton viesti
Syyskoira
Participant

Noista itsesäälipostauksista. Tunkki kertoo että haaveili nuorena prinssistä jonka kanssa elää loppuikänsä. Jumala taisi semmosen järjestääkin hänelle mutta Tunkki kokeili jos sais vähän rikkaamman kuin Sika-Mika. Ja tipahti kahden tuolin väliin kuten petturille yleensä käy. Sitten Jumala järjesti Arton jonka kanssa weddings toteutui. Kiihkein prinssi taitaa olla Veijo, joka pitää lompsaa auki jo seitsemättä vuotta ja on menettänyt rahansa kuten kaikki jotka Tunkin lähelle osuu. Veijo ei säikähdä vaikka prinsessa haukkuu julkisesti semmosilla nimityksillä ett olis kunnianloukkauskäräjille ihan riittävästi aineistoa.

Sitten Tunkki jatkaa postauksissaan taas epäjohdonmukaisesti että ei olis huolinutkaan mitään hyvää elämäänsä kun se on saatanasta ja rikkaudet (joita itse haluaisi) onkin saatanasta. Happamia sano kettu…  Ja taas Disney onkin pahasta, paitsi silloin kun itse käyttää Disney-roinaa.

Mun pitää kaivaa se tässä kohtaa esille Tukskoppling-circuit hierarchy vai minkäs nimen annoinkaan. Kunhan pääsen koneelle. Vanhojahan ne kuvat on, mutta kun tämä näyttää päätähdelläkin kiertävän iäti samaa kehää. Se on kuin jokin tuks-luuppi, lemniskaatta. 🔁 Mutta elämä taitaa muutenkin olla aaltoliikettä. Mullakin kai. Kun tänne taas singahdin.