Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

#335359 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🙂Aivo
Participant

Seiskan verkkoartikkeli tänään maanantaina: ”Veijo Lalli paljastaa: Näin Johanna Tukiainen napattiin kiinni

Seiska on seurannut tiiviisti kohublondi Johanna Tukiaisen lapsen liki kaksi kuukautta sitten alkanutta sieppausdraamaa.

Toissa viikolla kerroimme, että Johanna ja hänen miesystävänsä Veijo Lallin pakomatka oli päättynyt Ranskaan, jossa paikallinen poliisi nappasi kaksikon.

Poliisi pidätti Johannan ja lapsi toimitettiin paikallisten sosiaaliviranomaisten haltuun. Lalli puolestaan päästettiin lähes saman tien jatkamaan matkaa, sillä häntä ei ollut etsintäkuulutettu sieppauksen tiimoilta.

Seiskan paparazzi yllätti viime viikon tiistaina Loviisassa Veijon Lallin, joka kertoi, miten Johanna napattiin kiinni Ranskassa.

– Meillä oli Johannan kanssa sanaharkkaa, ja hän pyysi, että menisin vähän pidemmälle kävelylenkille. Sen aikana poliisit olivat sitten hakeneet hänet, Veijo paljasti.

Lalli oli viikon Bordeaux’ssa, mutta ei kuullut Johannasta enää mitään.

– Mä luulen, että Johanna on nyt Ruotsissa. Viimeksi kun kuulin jotain, niin hän oli Pariisissa. Hän ei ole saanut soittaa minulle, mikä on ihan ymmärrettävää, jos on tutkintavankeudessa.

Veijon mukaan häntä ei välttämättä epäillä rikoksesta. – Ei Suomessa eikä Euroopassa, mutta en tiedä, uskallanko Ruotsiin mennä, Veijo linjasi.” (Seiska 19.9.2022)

Artikkelin yhteydessä on Lallin videohaastattelu 4 minuuttia: https://www.seiska.fi/Kotimaa/Veijo-Lalli-paljastaa-Nain-Johanna-Tukiainen-napattiin-kiinni/1177426