Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

#335375 Ilmoita asiaton viesti

Ihminen on syytön niin kauan kuin toisin voidaan todistaa. Poliisi ei näemmä ole professorin perässä. Hänet olisi pidätetty jo siihen aikaan kun Paksu asui vielä Töölön Ocean view-reidenssissä (Suomessa). Hänen kotinsa ja tietokoneensa olisi tutkittu. Näin ei ole tapahtunut. Mato ei ole istunut vankilassa. Matoa ei ole koskaan syytetty ja/tai tuomittu mistään, eli Paksun sairaat syytökset eivät ole totta.

Nyt saattaa napsahtaa tuomio kaappauksen avustamisesta ja rahoittamisesta. Ensikertalaisena hän selvinnee ehdollisella ja sakoilla? Ruotsin poliisille tärkeintä oli saada matami kiinni. Velli-mato sai palata Suomeen. Rangaistus saattaa kuitenkin tulla. Ehkä tapahtuneen kaappauksen alkuvaiheessa ei tiedetty vellin auttavan Jolenea? Paksua tullaan kuulustelemaan Ruotsissa ja siinä vaiheessa Paksu yrittää vierittää kaiken madon, perhetuttavan syyksi. Mato kutsutaan kuulusteluihin sakon uhalla, tai häntä kuulustellaan netin/puhelimen avulla.

OT OT OT Olin todistamassa erästä kioskiryöstöä tämän vuoden alussa. Minulle soitti paikallinen kuulustelija. Minun ei tarvinnut mennä kuulusteluihin laitokselle. Minun täytyy kuitenkin olla mukana oikeudenkäynnissä – ja vieläpä sakon uhalla. Suomen laki taitaa suojella enemmän rikollista. Minä saatan saada syytteen hätävarjelun liioittelusta. 😉