Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

#335604 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🙂Aivo
Participant

Uutta tietoa Johanna Tukiaisen lapsikaappausdraamasta – tämä tapauksesta tiedetään nyt

Viime viikon Seiskassa kerrottiin, että kohublondi Johanna Tukiaisen ja hänen ex-rakkaansa Veijo Lallin pakomatka päättyi Ranskaan, jossa paikallinen poliisi nappasi heidät.

Kaikki alkoi siitä, kun Johannan puolitoistavuotias lapsi otettiin huostaan Ruotsissa elokuun alussa. Kohublondi sieppasi tämän jälkeen oman tyttärensä Marja-äitinsä luota ja pakeni ulkomaille.

Seiskan saamien tietojen mukaan sieppausdraama päättyi lopulta Bordeaux’n maineikkaan viinikaupungin laitamilla.

– Poliisi pidätti Johannan ja lapsi toimitettiin paikallisten sosiaaliviranomaisten haltuun. Lalli puolestaan päästettiin lähes samantien jatkamaan matkaa, sillä häntä ei ollut etsintäkuulutettu sieppauksen tiimoilta, Seiskalle kerrottiin.

Veijo on viihtynyt kotonaan Loviisassa sieppausdraaman jälkeen. Johannasta ei ole kuulunut mitään muutamaan viikkoon.

– Mä luulen, että Johanna on nyt Ruotsissa. Viimeksi kun kuulin jotain, niin hän oli Pariisissa. Hän ei ole saanut soittaa minulle, mikä on ihan ymmärrettävää, jos on tutkintavankeudessa, Veijo totesi Seiskalle viime viikolla.

Syyttäjä vahvistaa: ”Tukiainen on vangittu”

Seiskan jatkoselvityksessä on paljastunut, että Johanna istuu tällä hetkellä tutkintavankeudessa Ruotsissa.

– Voin tässä vaiheessa vahvistaa, että Tukiainen on vangittu todennäköisin syin epäiltynä vakavasta lapsikaappauksesta, Ruotsin syyttäjä vahvistaa Seiskalle.

– Hän on vienyt huostaanotetun lapsen Ruotsista ulkomaille. Hänet pidätettiin lopulta 26. päivä elokuuta Ranskassa.

Syyttäjän mukaan syyte Johannaa vastaan on määrä nostaa lokakuussa, mikäli esitutkinta saadaan valmiiksi.

– Tukiaisen yhteydenpitoa läheisiin on rajoitettu. Tällä hetkellä hän ei saa olla yhteydessä läheisiinsä.

Jos Tukiainen haluaa ottaa yhteyttä johonkin henkilöön arvioimme jokaisen tapauksen kohdalla, onko tämä mahdollista toteuttaa vai ei, syyttäjä toteaa.” (Seiska 21.9.2022)