Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 297 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 297

#335797 Ilmoita asiaton viesti
Herne
Participant

Mä ymmärrän ihan hyvin Tuohiksen kirjoitukset. Se mikä on mun pointti tässä on se,  että tuollaiset väitteet esim. nyt tuo ”aliravittu ja nestehukassa” muuttuu hiljalleen totuudeksi, jota se ei välttämättä ole.  Silloinhan me ei Tunkkia parempia olla. Valehdellaan samalla tavalla kun kuitenkin on sadat kerrat kerrottu, että tällä ammutaan alas Tunkin valheet.

Eihän se voi olla näätien tarkoitus levittää asiota Tuksusta ja muusta hänen ympärillään olevasta jotka eivät ole totta. Olen tästä ennenkin kirjoittanut. Jos kyseessä on speku, niinkuin Tuohiksen juttu oli johon otin kantaa, niin voi kirjoittaa että lapsi oli mehdollisesti aliravittu…….. Täältä siirtyy muille keskustelupalstoille ja myös ihmisten puheisiin asioita. Onko se sit näätien kannalta hyvä että täältä on lähtenyt liikkeelle valhetta. Se tukee just sitä mitä Tuksu väittää NÄÄDÄT VALEHTELEE. Riittävän kauan kun jotain asiaa toistaa se muuttuu totuudeksi vaikka se ei sitä alunperin ole ollut. Tämähän on jopa tutkittu juttu.

Itse uskon myös että lapsi ei ollut parhaassa mahdollisessa kuosissa mutta ei mulla siitä mitään varmaa tietoa ole. Pysytään totuudessa ja kerrotaan että kyseessä on speku taikka arvaus. Saahan sitä täällä paskaakin jauhaa jos se jonkun tarve on, mutta mun mielestä näätien pitäis olla ne jotka kertoo totuuden Tuksusta.

Harmi jos jonkun mieli tästä nyt pahottuu tai menee tunteisiin mutta näin mä ajattelen ja myös toimin. En halua antaa Tuksulle mitään millä se voi osoittaa että se 80 vuotias lähihoitaja taas valehteli minusta, sen se sanoo tietysti kuitenkin, mutta se tietää että kirjoitettu oli totta ja se raivostuttaa narsistia.

Tuohis on ihan yks mun lemppari nikki ja siksi otankin kantaa hänen juttuihinsa välillä.