Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 302

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 302 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 302

#346324 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah79
Participant

Joo Snakes on a Plane on just sellainen toiminta pläjäys, joskaan ei sovi käärmekammoisille. Toinen käärmeitä sisältävä ei niin hyvä kauhuelokuva huonolla (ja paikoin hauskalla) leikkauksella olisi Anaconda (1997), siinä Tuksulle katsomista ja miettimistä että mistähän tää kertois.

Mut mitään hengellistä noissa kummassakaan ei ole, saati mitään erityistä tarkoitustakaan. Molemmat tosin ovat vain hyvää ajantappoviihdettä. Itse ehkä pidän jälkimmäisestä enemmän vaikkei se mikään mestariteos olekaan, joskin vain siksi että lempparinäyttelijäni sattuu olemaan siinä mukana. Ei, en edelleenkään sinulle anna hänen nimeään, koska en todellakaan halua että menet pilaamaan suomalaisten maineen hänen instagramiinsa ja säikyttelemään häntä. Tosin hän on muutenkin ns saavuttamattomissasi, koska hän on naimisissa ja vieläpä upean kauniin sopraanon kanssa.

Mut Tuksu kyllä mä sinuna pysyisi ihan vain lastenohjelmissa, vaikkapa Halinallet tai Teletapit ois ehkä enemmän sun tasoos. Tai ehkä vielä pienempien lasten ohjelmissa, vaikka Cocomelon, josta voisit vahingossa vaikka oppia jotain, mitä sulla on jääny ilmeisesti lapsuudessas oppimatta.

Typojen korjailua, pahoitteluni. Ja joo, jos kysyt leffoista, parasta kun varmistat ettei lähettyvillä satu olemaan leffanörttiä, kuten minä. 😀