Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 306

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 306 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 306

#353543 Ilmoita asiaton viesti
Centrum5
Participant

Loora fb 1pv sitten;Ei ollut lapsia viikonloppuna,ihan hirvee pöpö tämä,ilmeisesti pitkittynyt keuhkokuume. Johanna Mia Tukiainen uskalsi tulla luokseni sairaudesta huolimatta.Oli ihana viikonloppu ja Texxx Lexxxxxx synttäreitä myös vietettiin.Tänään soitti lasujohtaja,että Krisun tulevia tapaamisia pitää harkita uudelleen,koska olen kuulemma ollut liian hyökkäävä heitä kohtaan.Krisu on minun poikani,enkä nuole kenenkään lasun persettä.Onneksi poika kasvaa,jos on äitiinsä tullut niin ei hyvä homma lasujen kannalta.. haluavat hallita ja minun enkelipoikani.

Possu fb 3pv sitten;Ihanan ystäväni Laura Silvennoinen luona rentouttava vkloppu.Kiitos Laura.

Loora;Ihanaa kun olitte Bellan kanssa. Ruotsissa nähdään seuraavan kerran. Olet ihana rakas ystäväni

Possu;Laura Silvennoinen Samoin Tervetuloa Tukholmaan mun luokse! Mennään suur kaupungin humuun, siellä on vaikka mitä.

En osaa laittaa kuvakaappauksia,niin tein tämän näädille näin.Hymiöt poistin,että ei mene tekstit intiaan.Tosin en tiedä vaikuttaako hymiöt siihen.Tämä Loora ei todellakaan kulje täysillä valoilla.Päihdeongelmainen hörhö..Näkee hänen kirjoittamista teksteistään,että on kyllä hyvä syy hänen lastensa huostaanottoon.Harvalle pitää miettiä tapaamisia uudestaan hyökkäävän käytöksen vuoksi.