Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 306

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 306 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 306

#353894 Ilmoita asiaton viesti
Herne
Participant

Paikka paikoin ihmettelen itseäni että miksi seuraan sairaan ihmisen elämää, ei siihen kyllä rehellistä vastausta löydy. Tuksu elää itse luomassaan harhassaan joka on hänelle yhtä totta kuin muille ihmisille tämä, missä sitä nyt sitten eletään, eikä mitään kosketuspintaa todellisuuteen hänellä ole.

Tuksu ei näe itseään vaan sen illuusion joka hänen pään sisällä on. Tämä on kyllä minussa herättänyt enemmän kiinnostusta siihen miten minä näen itseni ja minkälainen ihminen olen täällä omassa elämässäni muiden seassa. Se hyöty tästä kyllä minulle on ollut, toivottavasti minusta on tullut vähän parempi ihminen seuratessani Tuksun elämää, uskon kyllä että niin on tapahtunut.

Mä en uskalla päästää ajatuksia Bellasta kovin paljon päähäni pyörimään, en jaksa tuntea raivoa ja vihaa. En kuitenkaan pysty tekemään yhtään mitään koiran turhan ja järkyttävän kärsimyksen lopettamiseksi, elsu tietenkin mutta ei sekään heti auta. Miks se ei ole viennyt Bellaa lopetettavaksi, siihen ei voi olla mitään yhtä vastausta vaan monta. Narsimi pitää sisällään monta vastausta jota voi hyvin soveltaa tähän. Mä luulin että lapsen kaappaus oli viimeinen pisara mutta ei, aina tuo henkilö kykenee ylittämään itsensä ja lyödä ällikällä niitä jotka hänen elämäänsä seuraa, eli näädät.

Mun ei tällaisia pitäisi kirjoittaa ollenkaan mutta selitän sen itselleni Bellan kohtalolla. 🙁