Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 324 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

#395233 Ilmoita asiaton viesti
Outo- otus
Participant

Tussu taas julkaissut kuvan muokatusta lärvistään ja todennut, että ” tyyli ennen kaikkea” niin ihmettelenkin, että mikä ihmeen tyyli.
On taas ottanut hirveät ripsipidennykset, mitkä on lähinnä naurettavat, ehkä jossain iltakäytösä menisi tai niillä upeilla keikoilla mitä tilataan pilvinpimein.
Kyllä voikin ihmisen elämä olla tylsää, kun muuta ei siihen sisälly kun minä, minä, minä ja lopunajat ja uhkailut helvetillä, sekä unien kertoilua jotka muistetaankin niin pilkuntarkasti ja jokainen sanakin.
Tällainen hottentotti sitten vielä kuvittelee saavansa lapsensa takaisin. Kukahan sitä mahtaisi hoitaa, kyyryvellikö vai uusi ystävä kakka pervinen vai vieläkö von vittuuni olisi kuvioissa mukana, sillä eihän tussu lapsen tarpeista ja hoitamisesta mitään tiedä, se lykkää korkeintaan pask*sen luurinsa sille käteen, helmet kaulaan ja se olisi siinä se hoitaminen, ehkä kuvauttaisi itseään huulet töröllään siinä samalla jos sattuisi päivä- aikaan hereillä olemaan.
Yöthän kuluu someen sontaa suoltaen ja musaa kuunnellen, niin olisihan se lapsosenkin mukava yrittää nukkua kun ähä kukkuu.

En voi sille mitään, mutta minua on niin alkanut etomaan ne tussun muokatut lärvinkuvat, ne on lähinnä niin luotaantyöntäviä ja aina sama ällöttävä ilme niissä, että kyllä ihmettelen niitä miekkosia ja naikkosia jotka näkee ne kauniina.

Eikös marraskuulle tullutkaan yhtäkään keikkaa, ja joulukun moninaiset keikatkin on vielä hämärän peitossa, ei yksikään juottola ole kuuluttanut kohuplondin keikkaa vielä, vaiko onko ne niitä yksityiskeikkoja, missä esiinnytään jollekin miekkoselle vaikka viikko putkeen ja saadaan siinä viikon mässyt ja ehkä joku korukin ja muutama kymppi taskurahaa.