Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 324 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

#395433 Ilmoita asiaton viesti
Laajis472260
Participant

Arkistojen aarteita, case Jarnan kanssa ajelulla

”Johanna ajoi ratin 2013, olimme Riihimäellä Hawaji rannalla muistaakseni. Joimme skumppaa. Johanna kävi uimassa. Olin takapenkillä nukkumassa. Mutta heräsin siihen, että auto osui johonkin.

Tulin takapenklltä ulos ja Johanna etu penkiltä alasti. Hänellä oli ilmeisesti ollut pyyhe päällä. Paikalla oli paljon ihmisiä. Koirat juoksenteli ja kytät tuli yrittivät pukea sairaalavaatteita kun Johanna oli alasti. Sanoin kytille että ottakaa autosta johannan hame.

Kun pääsimme aamulla pois (putkasta), hän kertoi minulle, että oli myöntänyt että ajoi. Mutta kuitenki silloin valehteli, että se olisin ollug minä, oli kiva lukea syyttäjältä tullutta päätöstä ettei nua syytetä, mutta siinä luki selvästi että minua syytettiin, yrittää aina laittaa muiden syyksi.

Johannalla ei ollut edes ajolupaa. Koska ei ollut hakenut edellisestä ratista ajokorttia, se pitää hakea henk.kohtaisesti, eli on ajellut pitkiä aikoina ilman korttia. Sitten Johanna keksi että häntä olisi uhkailtu ajamaan, pöh pöh. Ketään ei ole uhkaillut ketään puukolla.”

Kaverukset käräjillä