Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 324 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324
Siellä se ÄHÄ tykittää taas nonstoppina muistoja, aika maaniselta vaikuttaa hän…
Esther Sara jakoi muiston.
27 min ·
One year ago 😚 I was brunette 🤎
Vuosi sitten, olin ruskeatukkainen vaihtelun vuoksi. Pidän eniten blondista (siis mikä minulle sopii)
1 vuosi sitten
Katso muistojasi
Esther Sara
19. marraskuu 2022 ·
Shalom! Today we are enjoying of some cozy Saturday evening 🤍 This is my little daughter called Isabelle Linda Evita, who was taken away from me and they put me to prison! We are truly in the End Times! Please PRAY for her and for me! 💞💞🙏🙏🙏 I got out of prison on the 17th of October in Sweden and I haven’t seen my precious daughter since 26th of August 2022. Child needs to be with her own mother! Those people who do these evil things now around Scandinavia, will pay for God. He knows!
Suomalaisten pitäisi nostaa samanlainen MIELENOSOITUS tästä miten minua ja lastani on kohdeltu, kun mitä nostettiin kansan puolustus Päivi Räsäsen puolesta!!!!! Herra tietää totuuden tästä kaikesta!!!! Kun kansa vaikenee ja jopa puolustavat pahuutta, niin siitä vasta ongelmat alkaa! Jumalan hermot menee! Ei esim. Suomen ja Ruotsin rauha tulee enää kauan kestää tämän kaiken laittomuuden keskellä! Kolmas maailmansota on lähellä ja ymmärrän miksi Jumala sallii kaiken. Se lukee Raamatussa. Omalta äidiltä EI VIEDÄ OMAA LASTAAN!!! Se on törkeää laittomuus!!!!!