Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 324 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324
Paranemista, ja tsemppiä tauteiluun sitä odotellessa! Mulla kunnon flunssassa on mennyt nyt viikko, aivan kuin vähän alkaisi happi kulkea keuhkoihin asti pikku hiljaa… Jospa se tästä ja pääsee taas tekemään oikeita juttuja kaikkien aivottomien tautiajan sijaistoimintojen sijaan!
Mulla on nuha ja oon kohta viis viikkoa yskiny keuhkojani pihalle. :p Mietin josko tekisin koti corona testin että onko se sitä vai jotain muuta kuumeetonta lentsua mitä kans on liikkeellä.
Mikähän tota Mardesia oikein kalvaa kun sen pitää nyt ättäröidä täällä? Vähän epäilyttää josko kuuluis Tuksun hännystelijöihin, joskin ilmaisu on paljon selkeämpää ja virheettömämpää kuin Tukun hännystelijäkerholla, joista jokainen on enemmän tai vähemmän marinoinu itsensä päihteillä, niin ettei kirjoittaminen, kuten muukaan itse ilmaisu toimi halutulla tavalla.
Tai sitten hän on samallainen reppana kuin miksi meitä tituleeraa. Ei elämää, ei tekemistä, niin täällä pitää meuhkata. Voi pientä.