Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 324 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 324

#395949 Ilmoita asiaton viesti
Syyskoira
Participant

On vähä hiljaisempaa, joten ihana kun Teuvolla 💋 söpöä taidetta.

Tuli vastaan v 2015 tämä, oli kovinta pyöritystä, aiheesta rikas (mielikuvitus)mies, katosi vaan johonkin eikä siitäkään miehestä enää puhuttu, vain Velli tuli pelastamaan houruinhoitoon:

”Tiedote kaikille: jaan asumaan Miamiin! HYVASTI NAADAT!  Minulla on rikas mies ja han ei pida Suomesta.” (Tunkki Fb:ssä 31.8.15)

Tuksu 9.9.2015:
Miehellani menee hermot kun en pysty lopettamaan shoppailua…..! 🙂  Eika taalla Miamissa voi kavella yksin kun kaikki miehet iskevat kimppuun, monet luulevat minua latinoksi. Olen niin tumma nyt ihonvariltani ja tyylini on samanlainen. Han meni murjottamaan hotellihuoneeseemme, no ma lahden nyt yhden tyttokaverini taas shopping malliin! 🙂  Hihiiii: IHANAA ELAMAA, OIKEASTI.” ”aha: mun mies raivoaa shoppailusta! arvatenkin! tai no ei nyt raivoa, mutta hmmm…….. minapahan porhallan liikkeesta toiseen! 🙂 hehehe……. hiphei!  Ja sitapaitsi annoin rahaa jokaiselle vastaantulevalla kodittomalle, yksi mies oli taysin kadeton eika hanella ollut jalkoja: han istui laudan paalla: saikahdin ihan alyttoman paljon!!! Annoin rahaa jokaikiselle kodittomalle, menin ostamaan ruuat monelle jne. niin raivotkoon ihan rauhassa!” (10.9.) ”… Mutta mieheni ei ole kriisien takia mitenkaan kauhean innoissaan matkustamassa Suomeen ainakaan talla hetkella, eika han kasita miten pahoja ja julmia osa ihmisista on ollut minua kohtaan kyseisessa maassa. Meidan oli tarkoitus lentaa huomenna Suomeen, mutta han ei halua…” (Tunkki 7L:ssä 12.9.) … Mieheni saikahti koko pakolaisjuttuja niin paljon eika miesystavani halua lentaa Suomeen, plus han ei pida ollenkaan siita miten minua kohdellaan kyseisessa maassa. Joten jatkamme Miamissa…” (Tunkki Fb:ssä 12.9.) Emmanuel oli varoittava esimerkki miten kaikkea yritetaan kayttaa minua vastaan! Joten EN todellakaan tuo miestani sinne!” (Tunkki Fb:ssä 12.9.) Tunkki muisteli 2.2.16 (Fb):

”Huolimatta nettiherjoista; tämän matkan takana oli eräs Forbesin listalla oleva biljonääri jonka nimeä en koskaan tule julkistamaan. Tämän matkan päätteeksi Miamissa olin hyvin lähellä kuolemaa, josta Veijo Lalli pelasti minut lentämällä Suomesta ja haki minut todellisesta hädästä.  Taustalla oli mustaa magiaa, jota oli käytetty nähtävästi minuun, mutta pelastaudyin siitä isäni opetuksen mukaan: Huuda Jeesusta Kristusta avuksesi! Mutta matkahan oli upea ja kuten kuvista näkyy; hyvin kaunista.”

Seuraavassa silminnäkijöiden kertomaa: