Home › Forums › Julkkikset › Jasmin Mäntylä › Reply To: Jasmin Mäntylä
Jasmin Mäntylä katuu avioliittoaan: Voi kuulostaa rumalta, mutta se on täysi totuus!
Viihdeuutiset 11.11.2016 21:00
Kohukaunotar Jasmin Mäntylä elää uudessa etäsuhteessa australialaisen miehen kanssa. Hän on kuitenkin yhä naimisissa englantilaisen Denniksen kanssa. Jasmin ja Dennis erosivat yllättäen reilu vuosi sitten. Blogissaan Jasmin pohtii, että hänen tapauksessaan aika ei ole muistoja kullannut.
Kohta siitä on kulunut vuosi, kun olen viimeksi puhunut aviomieheni kanssa. Olen siis naimisissa tyypin kanssa, jonka ääntä en ole kuullut about vuoteen. En ikävöi häntä, en muistele yhteisiä aikojamme enkä kaipaa häntä elämääni. Ja silti… Olen naimisissa hänen kanssaan.
Kaipauksen sijaan Jasmin on turhautunut, kyllästynyt, tylsistynyt ja malttamaton.
Samalla tuntuu, että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän kadun avioitumistamme. Voi kuulostaa rumalta, mutta se on täysi totuus.
En vain näe mitään ideaa olla paperilla naimisissa tyypin kanssa, joka ei kuulu enää millään tavalla elämääni ja jonka kanssa en ole liki vuoteen pitänyt mitään yhteyttä.