Home › Forums › Julkkikset › Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! › Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!
Nyt se myrkyn lykkäs! Tuittupää on jälleen aloittamassa uutta projektia, jatkoksi niiden lukuisten keskenjääneiden perään. Ajatelkaa, vihdoinkin saamme yhden rehellisen edustajan niiden yli 200 rikollisen joukkoon.
Ensi vaaleissa haluan olla kansanedustajaehdokas, puolueeni ilmoitan myöhemmin. Mä tiedän mitä mä ajan. Kokemusta on. Mutta nyt hyvää yötä ja kauniita unia. Ps. Mikään poliiitikan pelle en halua todellakaan olla. Ja puhua palturia….🙂 PS. Olet tärkeä etkä mikään pelinappula, jota huijataan ja heitellään puolelta toiselle. Ne, jotka pettävät luottamuksesi ensi kevään vaalien jälkeen, tiedät ketä ET ÄÄNESTÄ seuraavissa eduskuntavaaleissa.Tässä maassa näitä poliittisia tyhjänlupaajia ja sanansa syöviä pellejä riittää.
Poista
Tuija Järvinen Kun alkaa ottaa päähän tämän päivän politiikan tekijät niin, ….alkaa ihmeesti kiinnostaa parantaa tätä katastrofia, siis yrittää….
”}”>Tykkää · 1 · Eilen 2:38 · Muokattu
Tämä on mun sivusto. Olen rehellinen ja puhun asiat suoraan ja niin kun mä itse ne tässä yhteiskunnassa koen.Jos joku yrittää väärennellä minun esittämiäni asioita ja mielipiteitä, LENTÄÄ TÄÄLTÄ KUIN FEENIKSILINTU TUHKAAN JA HELVETIN NOPEASTI. AMEN. Hyvää yötä todelliset ystäväni!