Home › Forums › Julkkikset › Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! › Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!
Tietääkö kukaan, onko Tuija Järvinen koskaan ottanut kantaa tähän avoimeen kirjeeseen?
1.10.2014 12:08
AVOIN KIRJE SINULLE TUIJA JÄRVINEN!!! Sinä opiskelet aikuiskasvatusta Avoimessa korkeakoulussa! Sinä varmasti opit siellä kaikenlaista mitä tarvitset elämässäsi! Minä jaksan uskoa muutokseen, sillä muuten työni Mielenterveyden Keskusliitossa olisi mennyt harakoille! Sinunkin kohdalla uskon muutokseen! Minä en vihaa sinua enkä ketään muutakaan tässä maailmassa, paitsi tietysti itseäni! MUTTAH… Miksi sinä lopetit yhteydenpidon minuun juuri sen jälkeen kun tyttäresi ilmoitti sinulle, että sinä et saakaan minun perintöjäni???? Uusi testamentti on kirjoitettu ja siinä perutaan ne entiset! Nyt minä ennätin ärsytettynä ärähtää täällä fb-ssa ja sinä sanoit kaveruutesi irti täälläkin! Nimetön kirjoitti minulle että minut olisi yritetty myrkyttää luonasi silloin kerran! Näihin viesteihin en puutu enkä ota kantaa! Minä en alennu minkäänlaisiin ”puuma-ryhmiin” jotka vastustavat tekemisiäsi, minun puolestani saat puuhastella kaikkea aivan rauhassa! Ja tämä on niin pieni kaupunki ja pieni maa, että minun korviini kuuluu kaikki nykyisin! Mutta kuten sanoin: EN MINÄ SINUA VIHAA! Jos joku joka olisi ollut sairaudestaan sekaisin olisi sanonut minulle että jättää tuosta vaan omaisuutensa vieraalle ihmiselle niin minäkin olisin tarttunut tilaisuuteen! Sitä minä taas en hyväksy, että kirjoitutit minulla testamentin siten, että kahden kaverini täytyi mennä parvekkeelle pois kuulemasta kun naputtelit viimeistä tahtoani! MIKSI?
Olen ollut käsittävinäni puheissasi, että sinä nyttemmin olet alkanut uskoa Jumalaan ja että sinä et tahdo pahaa kenellekään, joten ELÄ SEN MUKAAN JA SAA SIELULLESI RAUHA!!! MINUN SIELUNI ON VARMAAN MYYTY TOISAALLE!!!