Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

Home Forums Julkkikset Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA! Reply To: Tuija Järvinen aloittaa uuden blogin: ELÄMÄN MENOA!

#89497 Ilmoita asiaton viesti
Vempee
Participant

Keväinen tervehdys!On todella ihanaa, kun olemme pääsemässä pikkuhiljaa pitkästä ja pimeästä kaamostalvesta eroon. Tarkoitan sitä, että on mukavaa, kun aamut valoistuvat jo paljon aikaisemmin. Sitä jaksaa herätä paljon virkeämmin aamulla sängystä.Jotkut päivät ovat jo todella lämpöisiä ja on erityisen kiva ulkoilla. Pääosin harjoitan kuntosalitreeniä talvisin. Kävelen jonkin verran, mutta pelkään liukastuvani…johon minulla on jostain kumman syystä taipumusta :)UUSI HARRASTUSOlen aloittanut uuden harrastuksen. Lapsena ja nuorena olin siinä melko hyvä. Tein kaikenlaisia temppuja eikä sitä edes osannut pelätä kaatumista. Tiedätkö mistä kirjoitan?LUISTELUAloitin luisteluharrastuksen uudelleen yli 35 vuoden jälkeen!!! Luistelin viimeksi lukioaikoihin. Kerrostalomme taakse tehdään joka talvi luistinrata. Ajetaan vettä säiliöautolla ja annetaan jäätyä. Jäällä luistelevat lähinnä lähitalojen lapset, jotkut heidän vanhemmistaan sekä läheisen päiväkodin lapset. Mukava katsella välillä ikkunasta sitä touhua, siitä kai minä sitten innostuksenkin tähän sain ja hankin uudet luistimet.

Valkoiset, kauniit kaunoluistimet. Olen jo kokeillut jäällä oloa ja täytyy rehellisyyden nimissä tunnustaa, että se on vaikeampaa kuin muistinkaan ja varsinkin näin pitkän ajan jälkeen. Tarkoitus on harjoitella ja saada varmuutta lisää. Onhan se mukavaa olla jäällä, kun aurinko paistaa!!! Kallaveden järven jäälläkin voi luistella. Siellä on usein aurinkoisella säällä satoja ihmisiä.Nautitaan nyt tästä upeasta kevättalvesta ja kuntoillaan välillä ulkonakin. Suosittelen sinullekin luistelua hiihdon rinnalle.Eipä tässä muuta kuin hyvää loppuviikkoa!Haliterkuin