Home › Forums › Julkkikset › Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 › Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1
tavja:
Vielä lisäys: En ole mikään KOHU -ihminen. Olen ihan tavis Taina. Kaikki läheiseni ja lapseni ihmettelevät tätä "Kohu" -leimaa….Olen tosin täysin tietoinen siitä, että tämä nimitys johtuu ex-naisartististani…..Nyt hyvät ihmiset unohtakaa koko sana, kiitos! Käyttäkää vaikka mieluummin nimitystä: Tavis Tuija!
Voi Tuija parkaa. Kohua ei ole ollut enää aikoihin, ei edes sitä vähää mitä Tuksun aikoina oli. Täällä naureskellaan Tuijan suuruudenhulluille haaveille ja samaa tehdään fb:n fan Glubissa. Pienen piirin sisäpiirihuumoria tämä Tuijan "fanitus" on. Tuija luulee itse että jotain KOHUA edelleen on.
Ja mitä järkeä on pitää Hymyssä kohumanagerin blogia, jos ei kuitenkaan ole kohuihminen. Miksi ylipäänsä kiinnittää itseensä managerina niin paljon huomiota, kun pitäisi puhua artisteista, levyistä ja keikoista? Miksi Tuija on tyrkyttänyt itseään julkisuuteen, jos hän ei halua olla muuta kuin Tavis? Miksi piti mennä pölöttämään Radio Rockiin omista asioistaan, miksi mukana ei ollut artistia, miksi ei ollut mitään valmista tuotetta jota mainostaa, miksi managerin pitää olla se tähti haastattelussa säveltäjään verrattuna…
Eikä todellakaan voi sanoa, että Tuijan ura olisi jotenkin kärsinyt tästä kohumanagerin leimasta. Koko uraa ei edes olisi ilman yhteyttä Tunksiin. Sekin "leima" unohtuu, jos Tuija saa artistiensa levyt radiosoittoon ja keikkakiertueet aikaiseksi. Sitten voi johtaa porukkaa taustalta ja saa olla ihan tavis. Nythän Tuijan "menestys" on pelkkää hänen oman persoonansa esillä oloa. Mitään menestystä musiikkialalla ei ole.