Home › Forums › Julkkikset › JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja › Reply To: JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja
Johannan ja Julian nettikauppa on nyt vihdoin auki! Kiitos K-näädän huolellisuuden :
DOLLSIEN NETTIKAUPPA – EI AUENNUT TÄNÄÄN.
***kuusi vuotta sitten kaikki alkoi***
Nimi: Johanna
30.05.06 2:21 am
Lisäksi Dollseille on tulossa oma nettikauppa lähiaikoina, jonka kautta voi mm. tilata fanituotteita, sekä meidän esiintymisasuja, kenkiä, koruja yms.
***piti tulla lähiaikoina, vielä syyskuussa suunnitellaan***
07.09.06 6:21 pm
Olen kovasti suunnittelemassa uuden nettikauppamme avaamista kotisivuillemme, jossa tulen myymään kaikkia uniikkeja ja upeita naisten vaatteita, kenkiä, koruja, ja jopa asuja lemmikkieläimille, lähinnä pienille koirille
***se tulee nyt syksyllä 2006***
16.10.06 2:23 am
Nettikauppa on myös avautumassa nyt syksyn aikana, ja myyntiin on tulossa kaikkea Paris Hilton-tyylistä glamour-osastoa, näyttäviä vaatteita, kenkiä ja laukkuja, sekä myös erikoisia koruja, mm. Hello Kitty-sarjaa, jota myös itse kerään
***ei tullut lähiaikoina eikä syksyllä 2006, mutta tulossa on***
07.01.07 8:47 pm
Eli kuten olemme aiemmin kertoneetkin, olemme avaamassa Julian kanssa nettikauppaa, joka ei varsinaisesti liity Dollseihin muuten kuin Dolls-fanikaupan osalta, jossa on myynnissä erilaisia logotuotteita, mm. Dolls-takkeja, hameita, paitoja, laukkuja, lippiksiä yms. Tulossa myös Dolls-kalenteri myyntiin!
***projekti siirtyi syksystä 2006 syksylle 2007
30.06.07 8:49 pm
Olen tosin perustamassa syksyn aikana nettikauppaa,
jossa tulemme Julian kanssa myymään naistenvaatteita,
kenkiä ja koruja, että eiköhän Bingon mallit löydä sieltä sitten jotain kivaa tilattavaa
***taas meni vuosi, mutta kesällä 2008***
10.06.08 6:39 pm
Myös nettikauppa aukeaa nyt kuukauden sisällä vihdoinkin,
se tulee olemaan tämän Dollsien sivujen yhteydessä!
***hei, sehän on jo auki**’
30.08.08 6:30 pm
Nettikauppamme on jo avattu, nyt vain meidän pitää saada tuotekuvat sivulle. Kuvasimme ne eilen, joten eiköhän ensi viikon aikana saada se paljon puhuttu nettikauppakin sitten pystyyn!
***eiku ei ollutkaan***
Nimi: Johanna Tukiainen
23.01.09 5:30 pm
Dollsien nettikauppa avataan vihdoin tämän kuukauden aikana!!! Jeee!!!!
Hukun projekteihin!!