Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112
WISH IT, DREAM IT, DO IT!
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
07.04.2015 02:00
Meillä oli aivan ihana tunnelmallinen pääsiäisenvietto; siskoni Jasmine otti minusta tämän kuvasarjan ja hän kuvasi paljon myös koiriamme. Olen iloinen siitä, että välimme lämpenivät nyt huomattavasti!
Lauloin hänelle paljon onnea vaan ja annoin Victoria's Secretiltä ostamani synttärilahjan.
Hänellä on menestyvä oma yritys, joka saa omat liiketilat Helsingistä, Tukholmasta ja Amsterdamista! Yritys koskee hiustenpidennys Ribellaa jonka kotisivut ovat: Ribella.se
Olemme yrittäjähenkinen perhe, minä perustin showtanssiryhmän ja samalla ohjelmatoimiston vuonna 2003 Helsingissä, jolloin olin muistaakseni vain 23-vuotias. Minulla oli parhaimmillaan noin 40 todella upean näköistä tyttöä töissä. Kun aloin matkustelemaan Miamiin ja rakastuin siellä Udiin, niin jotenkin minulla sumeni kaikki. Asuimme South Beachillä miljoonalukaalissa, eikä minua enää kiinnostanut pyörittää usean tytön ryhmää.
Asiaan vaikutti suuresti vuosi 2008, jolloin maailmani romahti, menetin tärkeän parisuhteen ja ravintoloita ei kiinnostanut enää Dollsdancers showtanssiryhmä, vaan he halusivat siskokset Johanna ja Julia Tukiaisen lavalle. Olimme tanssineet työksemme jo kauan, joten se ei ollut ongelma. Julia poseerasi Amerikan Playboy lehdelle ollessaan ainoastaan 18-vuotias ja silloin hän aloitti myös showtanssimisen. Sitä ennen hän oli telinevoimistelija, joten koko tausta oli valmiina. Minä aloitin tanssimaan 21-vuotiaana. Olimme näyttävän näköisiä ja ravintolat olivat täynnä. Paikka, jossa Julia oli töissä, ylensi Julian TOP 3 parhaimman esiintyjän joukkoon ja hän oli yksi heistä, jolle maksettiin korkea pohjapalkka jo valmiiksi. Saatoimme saada 500e setelin tippejä, ostelimme Dubaissa ihan mitä halusimme; meno oli kovaa!
No palataan nyt lyhyesti vielä nykyhetkeen: arvomaailmani on muuttunut, en palvo enää rahaa samalla tavalla kuin joskus tein. Ihan pienet asiat tekevät minut jo onnelliseksi, enkä kiinny materiaan, oli se miten arvokasta tahansa. Jos Jumala sanoisi minulle, että mun pitää tuhota kaikki merkkilaukkuni ja lempivaatteeni: tekisin sen heti. Minulle ei ole mikään yhtä arvokasta kuin yhteys Jumalaan, ja pelastuminen.
Kirjoitin kuitenkin jo aiemmin, että uskovainen nainen saa olla näyttävä ja nauttia naiseudestaan! Siinä ei ole mitään pahaa, varsinkin ulkomailla tapaan paljon korkeisiin korkoihin ja näyttäviin vaatteisiin pukeutuneita kristittyjä naisia, ja koen todella vahvasti ettei siinä ole yhtään mitään pahaa. Raha mahdollistaa paljon asioita, mutta sitä ei saa palvoa eikä asettaa Jumalaksi.
No en halua liikaa saarnata täällä, tämä ei ole oikea foorumi sille. Minua jokatapauksessa haukutaan ja pilkataan.
Olen nätti, älykäs ja hyväsydäminen nainen: siksi en lannistu enkä alistu pilkkapuheista koska tiedän itse mitä olen.
Ulkomailla ihmiset näkevät minut täysin eri näkökulmasta ja heihin on mukava tutustua kun ei heti haluta valokuvaa "Tuksun kanssa."
Minulla on hyvä olla täällä, kuten oli myös Hawaijilla. Alan ihan loistamaan ulkomailla!
Kisses, Johanna
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/WISH-IT-DREAM-IT-DO-IT-/1069797