Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112
ALAN TEKEMÄÄN MEIKKAUKSIA ASIAKKAILLE
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
07.04.2015 02:31
Olen varsinaiselta ammatiltani maskeeraaja, joten ajattelin alkaa toteuttaa myös sitä taitoa sekä Suomessa että Ruotsissa. Minulla on suuri meikkipakki valmiina ja voin tulla tarvittaessa asiakkaan kotiin. Ehdotan Jasminelle myös sitä, jos alkaisin toimimaan meikkaajana hänen Tukholman Ribellan pisteessään.
Kuvassa meikkasin itseni MAC:n tuotteilla. Laitoin omaa ihoani asteen tummemman meikkivoiteen, pidentävää mascaraa, poskipunan ja sekoitin kahta eri Barbie sävyistä pinkkiä huulipunaa.
NK tavaratalon kosmetiikkaosaston myyjät olivat voimakkaasti meikattuja, mutta muuten ruotsalaisten naisten tyyli on suurinpiirtein: musta suhteellisen vahvakin silmämeikki välillä, mutta ei huulipunaa, korkeintaan jotain nudea tai huulikiiltoa, lisäksi he käyttävät paljon aurinkolaseja ja ovat suhteellisen ruskettuneita. Olin tänään koko päivän Tukholman keskustassa ja seurasin ihmisiä.
Kaksi nuorta homopoikaa J & J pahoinpitelivät minut erittäin rajusti kotonani Helsingissä noin kuukausi sitten ja he repivät molemmilta puolilta päätäni kaikki hiukset juuriaan myöten irti. Toinen heistä potki minua silmittömästi kun he olivat heittäneet minut maahan, jonka jälkeen toinen heistä avasi ulko-oven ja alkoi hakkaamaan päätäni betoniseinää vasten. Olin shokkitilassa, mutta eräs silminnäkijä soitti poliisit paikalle.
Sen jälkeen minulla on ollut alavatsassa kipuja, sekä pään alueella ja olen niin huolissani, että menen täällä Tukholmassa kunnon tutkimuksiin. Hiuksissani eturaivojen kohdalla menee noin puoli vuotta, että ne ovat edes peittävän pituiset (minulla on kalliit sinettipidennykset.)
Teon jälkeen en uskaltanut olla viikkoihin kodissani. Kummastakin ihmisestä eräs oli nähnyt näkyjä ja toisen läsnäollessa kaksistaan olohuoneessani, koko Julian kuvakokoelma taulu romahti alas keittiön seinältä.
En halua siitä enempää puhua, mutta olen huolestunut näistä kivuista, jotka eivät ole kovia onneksi, mutta kuitenkin. Suoraan sanottuna minun täytyy käydä myös kaikissa sukupuolitautitesteissä juuri tämän erään pojan takia.
Jasmine oli kauhuissaan kun edes kuuli kyseisten henkilöiden nimet, varsinkin toisen joka ei ole niin naisellinen.
Haluaisin vihdoinkin olla RAUHASSA ja löytää vielä yhden rakkauden elämääni. Perheemme on hirveän eläinrakas, mutta kaikkihan sen tietävät, ettei mopsi korvaa miestä………;) …….tai itseasiassa en olekaan niin varma siitä…….! 🙂
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/ALAN-TEKEMAAN-MEIKKAUKSIA-ASIAKKAILLE-/1069798