Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112
MUUTAN TUKHOLMAAN!!!! 🙂
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
07.04.2015 01:40
Tämä olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, mutta vielä ei ole liian myöhäistä! Koko perheeni haluaa minut Ruotsiin, olen vuosikausia saanut kohdata sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa Suomessa ja kaiken lisäksi asiat käännetään niin, että minä olen syyllinen kaikkeen.
Julian poismeno muutti minun elämässäni ihan kaiken. Olen itkenyt jokaikinen ilta sen jälkeen Helsingin keskustassa kodissa, jonka olen täyttänyt kynttilöillä ja mm. Jeesuksen kuvalla ja enkeleillä.
Tuomas Enbuske sanoi talk showssaan minulle noin vuosi sitten, että "Johanna Tukiainen on syntynyt väärään maahan." Arvatkaa mitä……? Aina voi muuttaa pois!
Onneksi minulla on erittäin hyvä ruotsinkielen taito ja täysin sujuva Amerikan englanti. Ja täällä on parempi olla henkisesti, ahdistukseni lähtee pois.
Kuvassa olen aiemmin esittelemäni Camilla Thulinin naisellinen kukkamekko päälläni ja laitoin siihen tyllin alle sekä vyön. Tämä siis 6.4.2015 pääsiäisen vietossa rakkaan perheeni kanssa.
Xoxoxo, Johanna
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUUTAN-TUKHOLMAAN-/1069795