Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

#31767 Ilmoita asiaton viesti
Sininentyttö
Member

Kun nyt olet pysyvästi muuttamasa sinne Tukholmaan mielistely kyläreissusi ansiosta,mikä tosin voi loppua hyvin lyhyeen.

Haluaisin muistuttaa sinua siitä että täällä Suomessa sinua hyvinkin voi odottaa ehdoton vankeustuomoi,joten älä kaikkeja upeita mööpeleitä rahaa Ruotsiin.

Muutama kesä sitten oli Julian kanssa jo pakkaamassa kamoja Ruotsin muuttoa varten,mikäs siinä keississä meni pieleen.

Nuolet nyt vanhaa äitiäisi joka ostelee rättejä sinulle omaa rahaa sinulla tuskin on,ja nyt Jasminkin on niin rakas…

Tähtäimessä ilmainen hiuspidennys päähän,olisi sitten puppeleilla mitä repiä päästä pois.

Sinullahan oli pari kesää sitten vai viime kesänä samanlainen kukkamekko,minne se hävisi?

Ai niin et osaa pestä vaatteita joten onhan joskus uusia saatava,ehkä se haju pistää omaan nokkaan selvänä hetkenä.

Voi Tuksuseni miten hyvin minulla menee sain juuri tietää uudesta työpaikasta,jonne pääsin jiihaa.

En ole yo meikkaaja mutta palkkapäivänä aion ostaa ktselleni uusia ihania meikkejä,hiustuotteita ja kenkät joitta olen himoinnut.

100 päivän viinattoman jakson aikana painoni on pudonnut 8 kg,ihanaa elämää.

Tulen morjestamaan sinua kesällä,muistathan mitä minulle sanoit Sinusta ei ikinä tule mitään.

Minusta tuli mites on itsesi laita???

Niin täältä Suomesta sinulle kommentoidaan,onhan se saavutus että heräsit Tukholman päässä hytistä Gootin kanssa

ja pääsit perille.

Laita kukkamekko päälle ja mene valloittamaan hurrit paksu Tuksu.