Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

#31773 Ilmoita asiaton viesti
Sininentyttö
Member

Vai on Julia ollut telinevoimistelijakin,minulle ihan uutta tietoa…

Kuukausi sitten pahasti hakattu Tukiainen Johanna päättää nyt Tukholmassa mennä kunnon tutkimuksiin kipujen takia???

Yleensä kun normaali ihminen pahoinpidellään hän hankkiutuu välittömästi lääkäriin ja hoitoon,tekee rikosilmoituksen

ja saa lääkäriltä todiistukset mahdollista oikeudenkäyntiä varten.

Mutta kun Johanna on ihmisen irvikuva jota nämä kaksi homopoikaa eivät ole pahoinpidelleet.

Missä oli kuvat verta vuotavasta korvasta,karvasi putovat ilman repimistä päästäsi.

Kirjoitat ettet uskaltanut poistua asunnoltasi,uskalsit kuitenkin seuraava päivänä lähteä kuppilaan ryyppämään?

Se kuva todisteena missä poseeraat nuoren tytön kanssa joka on ujon tai vaivaantuneen näköinen.

Sinulla oli ns rahaa ostaa kukka kolttu ja haalari,muttei mekkoa siskollesi?

Mammako nekin maksoi ja mites aiotte Gootin kanssa tulla rupiseen Suomeen keikoille?

Valehtelet ihan kaiken ja se pääsiäispöytä herkkuineen,palanut pieni paisti ja jotain lisuketta,hyvin menee.

Nutta Tuksu elämä on ihanaa kun pystyy itse maksamaan laskunsa kanpaajansa ja menonsa.

Olen sinua muutaman vuoden vanhempi,ei tarvitse pyytää keneltäkään rahaa tai etsiä elättäjää.

Revi siitä yhden asian voisit toteuttaa muuta ja pysy siellä Ruotsissa,täällä Suomessa ilmakin on jotenkin nyt taikkaampaa.

xoco Sininentyttö.