Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112
Vankilaminkki:
"Kevyt iltameikki kiitos."
– hetken päästä –
"No ei tää nyt kyl ihan sitä oo mitä mä ajattelin."
"Thää on khuulesh muothia Jenkeishä!"
"No joo mut tää meikkivoide on kolme sävyä mun omaa ihoa tummempi."
"Ruskhetush kaunishtaa kaikkhia."
"Siis meinaat varmaan et luonnollinen rusketus?"
"Ei sshhil oo mitää väliä!"
"Nää huultenrajaukset mee kans aika lähelle mun nenää…"
"Khuulesh nyt hamraa tavish, oon ammatilthani mashkheeraaja ja mä tieddddän mikä näyttthää hyvältä. Ishot huulet on sheksikhäät."
"Sä haiset vähän viinalta."
"EN MÄ OO EEESH JUONU PALJOA, YHEN PULLON PUNKKUA. TÄNÄÄN ON HEI MUN SHYNTTÄRIT."
Oliks se muuten niin että niitä kaikenmaailman botoxeja ja huulitäytteitä sai Sääntö-Suomessakin ruiskutella höynähtäneisiin ihmisiin lähestulkoon kuka tahansa kampaaja-kynsihoitaja-kenkäkauppias-kosmetologi joka vaan päättää niin ruveta tekemään? Siis ilman mitään valviran lupia tai valvottua ja asianmukaista koulutusta?
Koska ei siinä mitään vielä jos Tunkio alkaa meikkaamaan mielisairaita asiakkaita, meikit voi kuitenkin aina pestä pois (herppestä tosin ei), mutta ajatelkaas arvoisat ystävät näädät, siinä jää Saw jatko-osineen kuin muutkin kauhuleffat kauas taakse kun kuvittelee Tunkin häälymässä 2.2:ssa se tuttu hullun kiilto silmissä naaman yllä neulan kanssa ja sössöttämässä "Ishot huulet on sheksikhäät."
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Run for your lives!!!!!!!!!!!!!!
Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.
–
Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.