Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112

#31814 Ilmoita asiaton viesti
jossupossu
Member

oli pakko rekisteröityä kun on seurannut johannaa ja keskustelua niin monen vuoden:) En tunnustaudu välttämättä näädäksi (en ainakaan hauku) lähinnä säälin häntä,vaikka onkin paljon pahaa tehnyt.Olen vaan pahassa koukussa,joka päivä pitää lukea juttuja:D on niin kiehtovaa:D Mutta asiaan. Ei ole mtn hienoa sisäpiirin tietoa,mutta eiköhän kaikki näädintä teitä kiinnosta? (?) eli olin vuonna 2009 illanvietossa johannan tuttavan,yhden entisen kaverin ja tämän: http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/5/IMG_7082.jpg kanssa. Kuka tämä onkaan? ainakaan ei seuraansa aikanaan valinnut hyvin,kun olin sammumassa (olin 19v tyhmä) niin tämä olisi raiskannut mut ellei mun kaveri olisi tullut vetämään sitä pois mun päältä. 😛 ja kaikki sen nyt tietää,mutta tiedän,että johanna haki näitä private show keikkoja myös vaasassa. Eli magic life ei ollut ainoa…:P sitä en usko,että koskaan paikan päälle meni mutta… ei mtn hääppöisiä tietoja,mutta:D jotakin:D