Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#32644 Ilmoita asiaton viesti
delirium tremens ja neljä ällää
Osallistuja (Participant)

Pieni erään henkilön aivotoiminnan ja persoonan häiriintyneisyyttä mahdollisesti osittain valottava OT bussitarina:

Kuljen usein epäglamourisesti bussilla ja tapahtuipa tuossa männäpäivänä niin että taakseni istuutui sekasukupuolinen kaveruslauma ihka aitoja piripäänistejä. Amfetamiinit, subut, tenoxit, rivatrillit ja muut mukavat aineet vilahtelivat puheessa taajaan. No, sitten alettiin puhua jostain kaverista, joka oli joutunut epäsuosioon erilaisten ikävien kavereihinsa kohdistuneiden tekostensa johdosta, jotka tässä nyt erittelemättä jääköön. Oli kuulema muuttunut ihan kummalliseksi, oudoksi, arvaamattomaksi, sekavaksi, ei ollut enää ollenkaan oma itsensä – ja tämän sanojina siis 7 piripäätä jotka eivät taviksen silmissä itsekään ole tuosta edeltävästä kuvauksesta kaukana, eli sitä kaverinsa sekavuusastetta voi vaan kuvitella, jos toiset pirinistit häntä noin kuvailevat. Joku porukasta siinä sitten ääneen parahti että, "Miten siitä on tollanen tullu!?" Joku viisaampi vastasi siihen että sitä se teettää kun alkaa vetää pameja, että pamit ne tollaista tekee.

Tarinan opetus kaikille näädille: amfetamiini, subutexit, tenoxit ja rivatrillit on ihan helt okej, mutta pamit on pahasta, ne pistää nupin ihan aikuisten oikeasti totaalisen sekaisin.

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.