Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#32808 Ilmoita asiaton viesti
delirium tremens ja neljä ällää
Osallistuja (Participant)

By the way, lueskelin tässä Jim Thompsonin kirjaa Kylmä kuolema ja suusta purkautui spontaani hohotus. (Thompson, nyt jo edesmennyt, oli suomeen kotiutunut amerikkalainen kirjailija.) No kuitenkin, tässä 2011 julkaistussa kirjassa mainittiin Tukianen, nimeämättä, mutta kuitenkin:

"–Kanerva, entinen ulkoministeri, joka joutui eroamaan skandaalin jälkimainingeissa lähetettyään satoja vihjailevia tekstiviestejä huuhkajan näköiselle ex-stripparille."

Tässä Johanna sinulle jo toinen herjauskirja josta voit ruveta tekemään raskaita rikossyytteitä ja haastamaan perikuntaa vähintään Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Vie ne virnuilevat, kädettömyyttään myöhästyneitä känniläisiä koneeseen päästämättömät lentoyhtiön virkailijat oikeuteen siinä ohessa. RASISMIA!!! Kyllä huuhkajatkin pitää päästää koneeseen! Siis nekin huuhkajat, jotka eivät kuulu Suomen jalkapallomaajoukkueeseen.

Ja voi voi, siinä oli ihan ehta, amerikkalainen mies, joka katsoi näyttävään Tuksuun, jonka tyyliä Amerikassa ymmärretään ja ihaillaan, ja totesi nähtyään että HUUHKAJA! Mites Tunkio nyt muovilla tursoteltu vinoksi vääntynyt suu pannaan? Ei ne Amerikassakaan ymmärrä.

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.