Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33009 Ilmoita asiaton viesti
Tukkajatkekriisi
Osallistuja (Participant)

mie ihan itte:

Johanna Mia Tukiainen VR:n lipunmyyjä ei kertonut minulle Helsinki-Tampere välisessä junassa, että raiteelta 5 lähtee KAKSI eri junaa ja eri suuntiin!!! Hän vain sanoi, että vaihda juna Tampereella ja raiteelta 5 lähtee seuraava junani kohti määränpäätä!!!! Orivedellä ei ollut hotellia, ei edes motellia! Kaksi ihanaa tyttöä pelastivat tilsnteeni!!!! Orivedellä jäin pois koska konduktööri sanoi että Ylivieskan kannalta Se on paras vaihtoehto! Että sellaista!!!! Ajelin junalla omilla rahoillani edestakaisin ennen sitä episodia kun Norwegianin lentoemäntä ei vittuilun vuoksi päästänyt mua koneeseen vaikka olin ajoissa! Sinnekin ajoin taksilla omaan piikkin!!! Eli jos en oikeasti olisi ollut tulossa keikalle, niin en edes olisi tehnyt tuota kaikkea!!! Ja tänään on showkeikkani Pudasjärvellä ja se on varma, että siellä olen ja vedän keikan loistavasti!! Johanna Mia Tukiainen

Paskiainen ja vätys nimeltä J M Tuukiainen sössii ja itse saa maksaa. Turha syyttää siitä lentoyhtiötä tai VR:ää. Oli varmaan niin päihtynyt tai mömmöissä, ettei sitä päästetty koneeseen. Ihan oikein, koska on turvallisuusriski, tuomittu väkivaltarikollinen ja tikittävä aikapommi. Se, ettei osaa mennä oikeaan junaan tai vaihtaa junaa, on omaa syytä. Ja tunnetusti on vielä persaukinen. Ihan oikein, että saa itse niitä paskarytkyjään roudata ympäri Suomen. Mitään ei osaa tehdä oikein, koska on patalaiska ja saamaton.

JT 5.3.2015: UDIOOTIY!!!!!