Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33047 Ilmoita asiaton viesti

Täälläkin nousee käsi, kun kyse on rikosilmoitusten puuttumisesta. Ei mullakaan ole. Asun nätisti vuokralla, maksan vuokrani ja muut laskuni ajallaan, en ole myöhästynyt koskaan lennolta enkä pyrkinyt koneeseen tuhannen tuiterissa. Minulle eivät myöskään lentoemännät virnuile, vaan hymyilevät ystävällisesti. Hirveetä rasismia.

Koiria on ja hoidan ne itse. Jos lähden jonnekin, sovin koirien hoitopaikasta hyvissä ajoin enkä facebookissa huutele jonkun lapsenlikan perään päivää aikaisemmin.

En ylpeile lukioaikaisilla saavutuksillani, vaikka niistä onkin vähemmän aikaa kuin Tuksun omista. En uskottele itselleni enkä kenellekään muullekaan, että olen montaa kokoa pienempi kuin oikeasti olen. Sen sijaan uskottelen, että voin jonain päivänä olla kapoisempi kuin olen nyt. Jos jaksan tehdä asialle jotain.

Oliko vielä jotain, mistä sopii vähän nostaa ylpeästi leukaa kun vertaa itseään Tunkin hoviin? Siis asioita, joita normaali ihminen pitää itsestäänselvyksinä? Esim. suihkussa käyminen, jota toki harrastan joka päivä? Hiuksiani en tosin pese kuin kerran kolmessa päivässä. Omat hampaatkin on vielä tallella, eikä kukaan kateellinen ole hakannut niitä patteriin!

tuomitaanko, : KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN JULiAN VUOKSI ISOSISKO JOHANNA VAnKEUTEEN JA MIKSI IHMEESSÄ NÄIN TAPAHTUU???!!!!!!