Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33155 Ilmoita asiaton viesti

Tuli käsittämätön surkea ja surullinen olo kun tulin lukaisemaan mitä tänne kuuluu?

Onko se totta että se hirvitys on ostanut uuden koiran???

Voiko kukaan olla noin raha ahne paska että on sille koira paran myynyt?

Minä oikeasti alan inhota yli kaiken Johanna Tukiaista ja sen hännystelijöitä.

Tuksu ei aidosti välitä yhdestäkään ihmisestä olen itse sen henkilökohtaisesti,Jyväskylässä kuullut.

Tuksu haukkui Julian ympäripäissään ja huusi sinustakaan ei ole enää mitään hyötyä…

En tiedä mitä tarkoitti mutta Julia alkoi silloin olla jo huonossa kunnossa,Artokin oli vielä kuvioissa.

Tämä ihminen jos ihmiseksi voi kutsua käyttää kaikkia hyväkseen,ja nyt jos taas uusi koira joutuu siihen helvettiin.

Ei ruokaa vettä kakitaan ympäri asuntoa,känniläiset ihmiset ovat jatkuvasti ympärillä.

Koirat pelkäävät niitä käsitellään törkeästi,ja vielä Viikistä ne on annettu rahoja vastaan useasti takaisin.

Olen kysynyt tätä asiaa Viikistä miten on mahhdollista,eivät halunneet kommentoida asiakkaiiten asioita.

Vetosivat vaitiolovelvollisuuteen,raha rstkaisee vaikka tasan tietävät ettei koirista huolehdita tai niitten olot eivät parannu.

Ainostaan siloin jos ovat hoidossa selvien ihmisten luona.

Minä jopa rukoilen että tuo akka joutuu sinne vankilaan,se on kuvatus.