Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33228 Ilmoita asiaton viesti
louhi
Jäsen

Shä hävisit:

Louhi:

kiitos sangen mielenkiintoisesta jatkokertomuksestasi 😀

Pakko tarkentaa vielä tapahtumien kulkua että ymmärsin oikein:

– eli olet…

Tavannut olen pari kertaa ja ei se mulle tilittänyt vaan kuulin tämän viereiseen pöytään. Sitten menin hänen pöytäänsä, eikä se ollut juttu tuulella ja vähän tingattiin ja silloin sanoin hajusta. Lippiksen olen nähnyt useamman kerran Helsingin yössä, mutta en ole jutellut hänelle kasvotusten koskaan. Ja ihan feikki profiilin pohjalta kyselyni tein heille, eli kumpikaan ei tiennyt kuka siellä skriivaa ja silti kerrottiin kaikki. Mietin ihan samaa, että siis täh?

kiitos kun vastasit ja tarkensit! 🙂 Mielenkiintoista kyllä: toista kun vähän voitelee ja kehaisee niin johan alkaa tarinaa tulla ja toiselle kun kertoo version, niin sieltä tulee täysin toinen kertomus. "Totuus" noin perustaviksen mittarilla mitattuna lienee siinä suht koht puolivälissä.

Jotenkin jäi kyllä säälittämään tuo Tuksun selitys "seurustelusta" ja että viittasi koko juttuun "parisuhteena". On kaiken tuon örvellyksen, v****maisuuden, ilkeilyn, valehtelun ja muka-ylimielisyyden taustalla hyvin yksinäinen, epävarma ja täydellisen hukassa. Ihan sama miten pitkäksi ajaksi joutuu vankilaan rötöstelyistään – on oikeasti rankin mahdollinen rangaistus olla Tuksu päivästä päivään. Ja kun vaihtoehtojakin olisi. Mutta niin se vain on, että niin makaa kuin petaa.

Fuck u alL the motherfuckes!!!!??!!!!!!!