Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33239 Ilmoita asiaton viesti
Näädän pesä
Osallistuja (Participant)

eltiempo:

Mä olen jotenkin kyllästynyt Tuksuun. Se ei tee enää oikein mitään räväyttävää. Tai tekee normaalin ihmisen asteikolla, mutta ei Tuksu asteikolla. Kaikki on niin nähty. Kaikki on vanhan toistoa. En tosin osaa sanoa että mitä sen pitäisi tehdä, että se saisi vielä minussa aikaan Vau! Miten se kehtaa-reaktion? Tappaa joku kenties?

Kaikki ei-taparikollisen suorittamat pahoinpitelyt toistaa samaa kaavaa, faceen suolletaan samaa paskaa jo kohta kymmenettä vuotta, keikoilla on sekoiltu vuosien mittaan siihen malliin ettei rimaa voi enää alittaa ellei se ala tyydyttämään itseään yleisön edessä barbie-nukella kesken shown ja siskon muistoa on raiskattu niin antaumuksella koko perheen voimin ettei parempaan enää pysty ellei kaiva Kooman upeasti laihtunutta ruumista ylös ja survaise moloaan sen mätänevään lihaan.

Jos joku muu julkkis puskisi kaapelia juna-assalla keskellä kirkasta päivää olisi se katastrofi, mutta Tuksu on perseillyt vuosien varrella sen verran reippaasti, että homman voi kuitata niin sanotulla Tuksu-kortilla. Se on vaan Tuksu. Se on vähän hullu. Sellainen koko kansan kylähullu.

Edit. Pitänee minunkin ilmoittautua Aku Ankka-terapiaan.

Amen tuolle. Olen niin törkeä, etten kaikkea kehtaa kirjoittaa, mutta tästä voin olla niin samaa mieltä: mm. barbie runkkaus ja Kooman ylöskaivuu ja viimeinen häpäisy.

Meinaa ihan unohtua hovin tuleva päätös. Linnaan tavalla tai toisella, aikataulu on avoin vielä.

On se järkyttävä tapaus, uniikki yksilö.

Holmon kuulosta kun en saa a ja o pilkkuja tahan. Kaksi laakaria totesivat asian.

Vajaa neljäkymppinen = Tunkki