Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 112 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 112

#33772 Ilmoita asiaton viesti
Xxxx Xxxxx
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen

45 min ·

Jumalalla on varsin erikoinen huumorintaju, olen juuri kirjoittamassa omaelämäkertakirjaani ja tämä on tosi rankka kokemus…….. Jos tässä nyt mietitään elämääni taaksepäin, niin se lähti kuin lehmänhäntä alas Kanerva skandaalista, jota Iltalehdet ja muu media myllytti ihan liikaa ja kuukausikausia urakalla, siinä romahti pohja elämältäni samalla!!!! Mites tämä viimeiset 6v. elämästäni on mennyt, no ainakin kaksi kertaa todella lähellä kuolemaa, kun jäin ihmeenkaupalla henkiin, niin menin naimisiin kamalan, narsistisen ja kuristavan miehen kanssa! Ja hmm…….kuinka jatkuu……joo hain avioeron kun mies meinasi kuristaa mut kuoliaaksi, se oli viimeinen pisara!!!! Siinä välissä sitten eräs nuori homokundi vakuutti mulle rakkauttaan ja asui luonamme Jollaksessa melkein kaksi vuotta, ja menin taas lankaan kun oli huumorintajuinen ja söpön näköinen………..OIKEASTIHAN kyseessä oli vain hyväksikäyttö ja rahastus hänen puoleltaan. Mites tämä sitten jatkuu……….ainiin, KAIKKEIN RAKKAIN JA LÄHEISIN IHMINEN MULLE KUOLI! Ja tämä ei edes jäänyt tähän, KAIKEN JÄLKEEN MITÄ PASKAA SUORAAN SANOTTUNA OLEN SAANUT KOKEA, MUT YRITETÄÄN SAADA VANKILAAN JA MAKSAMAAN NIIN ÄLYTTÖMIÄ SUMMIA, ETTEI EDES MAAILMANTÄHDILLE ANNETA SELLAISIA SAKKOJA JENKEISSÄ!!!!! ETTÄ HYVÄÄ HUOMENTA VAAN KAIKILLE, TAISIN HERÄTÄ VÄHÄN VÄÄRÄLLÄ JALALLA……….MUTTA KYLLÄ IHMINEN SAA OLLA VIHAINEN! Ja varsinkin mulla on siihen oikeus!