Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 112 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 112
Mertzi:
täälläkin. Normiasiat on hoidettava, ei apua. Ts. en halua ketään vaivata. Huom taas myrkytyskeskus = "syöpäpkl".
Harmitonta huvia mullekin tämä, ihme et joku jaksaa tulla tänne tosissaan puolustaa rikollista. Eipä ole uudet lakeijat pystyny tyyliä muuttamaan "inkkarimekko".
Se että ei yhdy täällä kaikeen ja on eri mieltä ei mielestäni ole kenenkään puolustamista. Mä en usko tästä maasta löytyvän ihmistä joka voi puolustaa Tuksun tekoja ja tapaansa elää.
Kukaan ei varmaan voi muuttaa Tuksun tyyliä. Mulla on sellannen fiilis, että Tuksu sanelee muidenkin vastaukset. Tuksu kysyy, onko inkkarimekko hyvä hänen päällää ja muut vastaa niin kauan kun vastaavat oikein eli kyllä, jolloin Tuksu ryntää kirjoittamaan sen vastauksen faceen tyyliin sadat ovat minulle kertoneet kuinka hyvin tämä mekko minua pukee.
Sitä ihmettelen kuinka nämä jaksavat olla Tuksun läheisyydessä? Sehän imee ihmiset kuiviin, ottaa kaiken eikä anna mitään vastinetta.