Reply To: JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja

Home Forums Julkkikset JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja Reply To: JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja

#34439 Ilmoita asiaton viesti
Närvänen
Participant

Näin on Emmendaali kommentoinut Elenan ja Juhan kuvia, kyllä tuosta kunnianloukkaus syytteen nostaisi

Tiirikainen K Emppu Eino Kyllä on hieno kuva. Ihmiset puhuvat aina pahaa toisistaan selän takana jotkut vähemmän ja jotkut enemmän. Tosin se ei ole hyvän ystävyyden perusta. Sanon tämän kauniisti jokainen toki tekee ne omat valintansa ja kuten myös allekirjoittanut! Kiitos kaikella ystävyydella Emppu. Ketään ei ole viaton jotkut vähemmän ja jotkut enemmän! Surullista mutta se on ihmisluonto…

Tiirikainen K Emppu Eino Kyllä transsu WannaBe naisia hakkaava, ja sanotaanko vielä että hän hilluuu kaiket yöt valveilla ja piilottelee muiden tavaroita myydäkseen ne ehkä myöhemmin!!! Totta kai millä muulla kustantaa tämä hänen glamour elämänsä.

Tiirikainen K Emppu Eino

14 t · Helsinki · Muokattu · .

Haistakaa pitkä P Turbo ja se toinen!!! Minulla ei ole enää mitään asiaa teille ja te ette myöskään enää kinnosta minua piirunvertaakaan! THE END! So Long! Live and Let Live!!!

Tosin tämä teidän on hyvä muistaa!!!

"Minä N. N. lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan kautta (vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta), että minä todistan ja kerron kaiken totuuden tässä asiassa siitä mitään salaamatta tai siihen mitään lisäämättä taikka sitä muuttamatta.

KAIKKIVALTIAAN JA KAIKKINÄKEVÄN JUMALAN EDESSÄ MYÖS!!! MENIKÖ TÄMÄ NYT PERILLE!!!