Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 125 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125
Oli pakko rekisteröityä, vaikka kuvittelin pitkään, että Tuksu-harrastukseni pysyy amatööritasolla. Olin nimittäin myös tuolla laivareissulla Tukholma-Helsinki, jossa Johanna ja Olli purjehtivat. Näin heidät laivan yökerhossa, jonne Tuksu tuli ensin yksin. Pian pöytään istuttuaan siihen meni joku mies, joka tarjosi Johannalle juomia. Välillä Tuksu näytti siltä, ettei halua puhua miehen kanssa, välillä juttelivat ja Tuksu pyyhki kyyneliä 😮
Olli tuli yökerhoon myöhemmin, kun illan show oli jo käynnissä. Kyseessä oli oikeasti tosi lahjakkaiden ja taipuisien nuorten tanssiryhmän esitys, mukana oli myös akrobatiaa. Mua jotenkin huvitti, että Tuksu ja Olli oli katsomassa tätä oikeasti taidokasta esitystä, jossa tehtiin muutakin kuin läpsittiin itseä takapuoleen ja haukuttiin yleisöä. Olli oli kovin innoissaan showsta ja taputti, huusi ja heilutteli tanssiryhmälle. Olli oli eri puolella yökerhoa kuin Tuksu. Näin jälkeenpäin ajatellen ja täältä aiempia juttuja lukien näytti hyvinkin siltä, että ehkä taitoilijoiden välillä oli jotain erimielisyyttä. Alkoholia Olli oli kyllä ainakin jostain saanut.
Että näin. Nyt kun olen Tuksun elävänä nähnyt ja tänne rekisteröitynyt, on tässä elämässä kaikki suuret haaveet täyttyneet.