Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 125

#36483 Ilmoita asiaton viesti
Män Ää. Din
Member

Män Ää. Din:

Män Ää. Din:

Sanna Suutari sekä Johanna Mia Tukiainen.

5 t

Minä & Johanna! 😀 Neulepusero sekä farkut Férrer, lenkkarit Vamos kenkäkauppa — henkilöiden Johanna Mia Tukiainen kanssa.

http://aijaa.com/xLCvqz

Johanna Mia Tukiainen Ihana 17-vuoden takainen ystäväni; Suomen ensimmäinen kohublondi Sanna Suutari! ?? Kohta nähdään taas!

Tykkää · 20 t

Johanna Mia Tukiainen My model friend, we met eachother about 17 years ago in beauty pageants. Now we found eachother again, she is really sweet!

Tykkää · 1 · 19 t

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx kuin kaksi "marjaa" oiva esimerkki terveystiedon tunnille nuorille hyvien elämäntapojen tärkeydestä. Kiitos <3

Tykkää · 2 · 17 t

Johanna Mia Tukiainen Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxxx: mitä siellä oikein sönkötät???? Jos ihminen sairastuu (kuka tahansa voi sairastua fyysisesti tai henkisesti) niin silloin tarvitaan lähimmäisen auttavaa kättä ja RAKKAUTTA eikä pilkkaa ja kiusaa!!!! Olen täysin uskossa ja meistä JOKAINEN tulee joutumaan itse Jumalan edessä vastuuseen viimeisellä tuomiolla!!! Muistakaa tämä myös ne uskovaiset, jotka arvostelette toisianne!

Tykkää · 1 · 12 t

VesaPetri Txxxxxx Niin vastaa metsä kuin sinne huudetaan

Tykkää · 1 · 10 t

Johanna Mia Tukiainen VesaPetri Txxxxxx: metsässä ollaan kirjaimellisesti ja rukouksiimme vastaa vain Jumala! ei metsä!

Tykkää · 7 t

VesaPetri Txxxxxx Jumala on kaikkialla

Tykkää · 1 · 5 t

Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx Uskossa? Miten uskossa oleva voi jatkuvasti valehdella, käyttäytyä sopimattomasti, pettää, unohtaa lähimmäisenrakkauden….vaikka Jumala antaa anteeksi, ei jatkuvasti voi hölmöillä. Alkoholi ja lääkkeet eivät sovi yhteen !!! Voiko sairas auttaa toista sairasta? Kyllä, mutta ei jakamalla väärää tietoa vaan vertaistuen avulla kylläkin. Miten voit syyttää toisia ja nimitellä ja haukkua…kuten toistuvasti teet mm. haastatteluissasi ja päivityksissäsi, jos et itse totuutta ja mielipiteitä kestä? Toivon sinulle parantumista ja armoa ? rukoilen puolestasi ja toivon, että otat armon vastaan rehellisenä itsellesi ja muille ja avaat oikeasti sydämesi Jumalalle ja lopetat valehtelemisen. Katso peiliin aivan hiljaa, mieti ja laita nämä sanat sydämeesi. Rukoilen puolestasi, amen ???

Tykkää · 1 t

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf